Értékesítési szolgáltatások




Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 8:00 – 16:00 óra között áll Partnereink rendelkezésére, hogy fogadják rendeléseiket és tájékoztatást nyújtsanak, vagy épp megoldással szolgáljanak a felmerülő kérdésekre.

Viszonteladóink eladásait nyomtatott és digitális formátumban is elérhető marketing kiadványokkal, elektronikus hírlevelekkel, egyénre szabott kedvezményekkel támogatjuk. Végfelhasználóink egyedi árajánlatkéréseire gyorsan és rugalmasan reagálnak az erre a feladatra kijelölt munkatársaink, hogy az általunk elérhető legkedvezőbb árakat biztosíthassuk.

Termékekkel kapcsolatos reklamáció esetén kollégáink arra törekednek, hogy a legrövidebb idő alatt megoldást találjanak a felmerült problémákra, jogos elbírálás esetén a termék cseréjével vagy jóváíró számla kiállításával.

Viszonteladó és végfelhasználó Partnereinknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy többlet készleteiket vagy tévesen megrendelt termékeiket telephelyünk visszavásárolja tőlük, 10%-os értékcsökkentéssel. Szigorú számadású nyomtatványok, illetve lejárati idővel rendelkező termékek esetén ez a lehetőség nem érvényes.