Szolgáltatások


 

Logisztikai szolgáltatások

Felgyorsult világunkban minden viszonteladó és végfelhasználó számára fontos, hogy a megrendelt árut minél hamarabb kézhez kapja. Ennek érdekében saját járművel indított túrajárataink mellett külsős szállítmányozó cégek igénybevételével is biztosítjuk a megbízható, pontos kiszállítást az ország bármely területére.

A megrendelt, raktáron lévő termékeket a rendelés leadását követő 24-48 órán belül a megadott szállítási címre szállítjuk. Amennyiben a kiszámlázott termékek összértéke meghaladja a nettó 35 000 (harmincötezer) forintot, abban az esetben a kiszállítás díjtalan. A raktári készlettel nem rendelkező rendelt termékek várható szállítási idejéről minden esetben tájékoztatjuk Partnereinket.

A megrendelt termékek személyes átvételére telephelyeink nyitvatartási idejében biztosítunk lehetőséget.



Online szolgáltatások

Webáruházunk kialakításánál felhasználóink igényeit és szokásait vettük figyelembe, ennek eredménye egy letisztult, könnyen értelmezhető kezelő felület, hatékony szűrési és keresési lehetőségekkel.

Honlapunk a nap 24 órájában elérhető, saját vállalatirányítási rendszerünkkel napi szinten szinkronban van, így regisztrált Partnereink a bejelentkezést követően bármikor nyomon követhetik aktuális rendeléseiket, a korábban vásárolt termékeket, saját kedvezményeiket és speciális áraikat.

Online felületünk fejlécének "Hírek" menüpontja alatt tájékozódhatnak aktualitásainkról, a „Kiadványok” menüpontból elérhetőek érvényes kiadványaink digitális verziói.



Értékesítési szolgáltatások

Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 8:00 – 16:00 óra között áll Partnereink rendelkezésére, hogy fogadják rendeléseiket és tájékoztatást nyújtsanak, vagy épp megoldással szolgáljanak a felmerülő kérdésekre.

Viszonteladóink eladásait nyomtatott és digitális formátumban is elérhető marketing kiadványokkal, elektronikus hírlevelekkel, egyénre szabott kedvezményekkel támogatjuk. Végfelhasználóink egyedi árajánlatkéréseire gyorsan és rugalmasan reagálnak az erre a feladatra kijelölt munkatársaink, hogy az általunk elérhető legkedvezőbb árakat biztosíthassuk.

Termékekkel kapcsolatos reklamáció esetén kollégáink arra törekednek, hogy a legrövidebb idő alatt megoldást találjanak a felmerült problémákra, jogos elbírálás esetén a termék cseréjével vagy jóváíró számla kiállításával.

Viszonteladó és végfelhasználó Partnereinknek lehetőséget biztosítunk arra, hogy többlet készleteiket vagy tévesen megrendelt termékeiket telephelyünk visszavásárolja tőlük, 10%-os értékcsökkentéssel. Szigorú számadású nyomtatványok, illetve lejárati idővel rendelkező termékek esetén ez a lehetőség nem érvényes.



Marketing szolgáltatások

Nagy hangsúlyt fektetünk Partnereink vásárlásának megkönnyítésére, ennek támogatására egész évben jelennek meg különböző marketing kiadványaink, akciós újságok és időszakos katalógusok formájában.

Minden év elején megjelentetjük iskolaszezonos nagy katalógusunkat, mely a lehető legátfogóbb képet adja teljes szezonális választékunkról, a már jól megszokott és közkedvelt termékeken túl az aktuális újdonságokról és legfrissebb trend termékekről egyaránt.

Naptárkatalógusunk minden évben tartalmazza a már jól bevált fali- és asztali naptárak mellett a legújabb termékdesignokkal ellátott határidőnaplókat, zsebnaptárakat, tanári zsebkönyveket és diák tervezőket.

Időről időre elkészítjük saját márkáink különálló katalógusait, melyek az adott márka (T-Creativ, Milan, M&G, Octopus) teljes aktuális választékát tartalmazzák, a már kedvelt alapvető termékek mellett az elérhető újdonságokkal.

A mai világhoz igazodva minden nyomtatott kiadványunk megjelenésekor biztosítjuk Partnereink számára azok digitális változatának elérhetőségét is, ezeket webáruházunk fejlécének „Kiadványok” menüpontjában találják meg.