Cégünk kizárólag érvényes adószámmal rendelkező viszonteladók és végfelhasználók részére forgalmaz, ezért kérjük új Partnereinket, hogy első vásárlásuk megkezdése előtt regisztráljanak. Ezt a webáruház fejlécének „Belépés” menüpontján, a bejelentkező lap „Regisztráció” gombjára kattintva tehetik meg.
A regisztrációs űrlap kitöltése után kattintson az oldal alján található „Regisztráció befejezése” gombra a regisztrációs kérelem elküldéséhez. A kérés jóváhagyásáról e-mailben értesítést küldünk. A regisztrációt 24 órán belül elbíráljuk, ezt követően a regisztráció során megadott email cím és jelszó segítségével bejelentkezhet webáruházunkba.
Bejelentkezést követően webáruházunk „Fiókom” felületén minden szükséges, személyre szabott információt megtalál, ami a munkavégzéshez elengedhetetlen:
Webáruházunkon keresztül leadott megrendelések mellett kapcsolattartóink továbbra is várják az egyéb csatornákon (e-mail, fax) leadott rendeléseket is. A kitölthető megrendelőlap a webáruház fejlécének „Letöltések” menüpontjában elérhető.
Szigorú számadású nyomtatványokat csak azon vevőink vásárolhatnak tőlünk, akik tudomásul veszik, hogy adataikról a Tip-Top ’92 Kft. nyilatkoztatja őket, amely adatokat cégünk rögzít, nyilvántart és a megfelelő jelentésekben az adóhivatal számára is elérhetővé tesz (a 2003. évi XCII. törvényhez 2011. január 01-jén hatályba lépő 3. számú melléklet alapján).
Az adatszolgáltatás tartalmazza:
A szigorú számadású nyomtatványok kiadásához szükséges adatlapok (meghatalmazás, nyilatkozat) letölthetőek a weboldal felső menüsorának „Letöltések” menüpontjában.
Abban az esetben, ha az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget vagy olyan árut kapott, amely nem szerepel a számlán, az eltérést weboldalunk „Fiókom” menüjének „Reklamáció” pontja alatt új reklamáció rögzítésével tudja bejelenteni, a számla kiállítását követő 72 órán belül.
Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 48 órán belül tudja jelezni ügyfélszolgálatunk felé.
Cégünk telephelyén történő személyesen átvett áruk esetén a távozást követően reklamációt nem fogadunk el. Ezért kérjük, hogy távozás előtt alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő átvett áruk mennyiségét és minőségét!
Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áruvisszavételi lehetőséget:
A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, cégünk a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet. A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk és jóváhagyás esetén 10% kezelési költséget számítunk fel, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt.
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia.
A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
A visszáru lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik: